10/21/2012

Friande helg...

Hoppas alla har haft en underbar helg.
Jag vet iaf att jag har haft det.
Först var det fullt ös på jobbet i fredags. När jag slutade vid kl 7 så åkte jag, min sambo och katterna till hennes föräldrars stuga utanför Kalmar.
Det är fint att fly bort lite ibland, att inte ha några måsten..
Lördagen var ingen vanlig dag utan det var hennes födelsedag. Och det blev även våran förlåvningsdag.
Efter en trevlig måltid med grillad entrecote, rostad vitlökssås och ett gott rödvin så kunde hon inte säga nej ;)
Jag är egenkligen inte så förtjust i rödvin, jag tycker att det är för strävt. Men vi hittade faktiskt något som var väldigt gott. 7 Deadly Zins hette det. Det var lite av den dyrare kvalisorten på systemet men absolut värt sina pengar. Sök på namnet på systemets hemsida eller prova det själv helt enkelt en mörk höstkväll..

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar