12/24/2012

God jul..

God Jul allesammans
Hoppas att ni haft en bra afton och får en bra fortsättningen utav dagen.
Och givetvis att ni alla ätit gott och druckit lagom.
Själv har jag varit hos svärföräldrarna, ätit gott men alldeles för mycket.
Vi började morgonen med lite frukost, mys och klappar
sen åkte vi redan vid kl 11 å hjälpte svärfar med maten och att smaka av whiskeyn.

Men direkt till frukosten så delade vi givetvis upp osten och provsmakade.
Det var knappt att jag kunde hålla mig till idag,
de va ju spännande att se om den blev bra.
Faktiskt så blev den väldigt fin, luktade väldigt gott
och smakrik blev den med.
Kunde kanske varit bättre men för att vara första osten jag gjort
så blev jag väldigt nöjd.
Troligtvis så var detta inte sista året vi gjorde ost..





God Fortsättning..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar