10/12/2013

Weekend på hotell Borgholm..

En hel helg ledig, både jag och min sambo..
Då tar vi och packar varsin övernattningsväska och drar till Öland och Hotell Borgholm för lite avkoppling och underbar mat.
Fast vi lämnar katterna hemma denna gång, de får vakta huset.
Vi ställde fram extra mycket mat och vatten så de klarar sig fint, men kan tänka mig att en viss katt kommer vara sur någon dag sen för att ingen varit hemma och öppnat dörren så fort han vill.

Vi åkte först inom kosta en sväng på vägen.
Sambon min skulle kolla kläder, och jag skulle så klart kolla en runda på jaktia. Älgjakten börjar ju trots allt på måndag, då gäller det att vara kittad och klar.

Nu har vi anlänt till hotellet, efter att ha checkat in och fått en trevlig fika i lobbyn ligger vi nu på sängen i vårt rum.
Klockan halv nio ska vi få avnjuta Karins fantastiska smaker.

/Fridens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar