4/10/2013

ledig dag....

Gud vad skönt, en ledig dag.
Den första sedan påsk faktiskt..

Och fint väder är det också.
Så nu är det inte bittert.
Blev inte så lång sovmorgon dock,
Men jag började dagen med att gå på massage så det gjorde inget.
Vi får betald massage via jobbet och då får man passa på.
Dessutom är massören väldigt duktig, hon är inte rädd för att knåda i lite rejält.
Och trycka ut alla de ömma bubblorna.
Nu sitter jag på ett trevligt café å tar dagens första kaffe,
Och planerar resten utav denna dag.

Troligtvis blir dagens stora syssla att fara ner till min far och byta däck på bil och släp. Och eventuellt tvätta bilen, se om den fortfarande är vit under all skit eller kanske har vi råkat ta någon annans bil.
Kanske ska jag se om min gamla farmor är hemma och vill prata "lite".
Men detta får nog faktiskt vänta tills jag först ätit lite lunch.
Byt inte däck på tom mage!

/Fridens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar