1/16/2013

Utbildningar..

God afton.
Via mitt nuvarande arbete får vi som förmån åka iväg på en utbildning.
Vilket jag tycker är en väldigt trevlig förmån.
Inte ofta man får tillfället att gör något sådant faktiskt.
Jag bestämde mig ganska så snabbt för vad som såg intressantast ut,
En endagars dessertkurs med Daniel Roos som kursledare.
Det tror jag kan bli en bra dag,
Håller tummarna nu bara att det finns plats kvar.

Igår hade vi också en typ utav minikurs.
Igenkligen va det en ölprovning med vår vin- och spritleverantör.
Men mannen som höll i provningen va väldigt duktig
Och verkade veta mycket om ämnet.
Så han berättade gladeligen om ölets grunder, olika indelningar m.m.
Kul att lyssna på någon som verkligen kan sin sak.

Ständigt lär man sig något nytt
Va uppmärksam och ta vara på det.

/ Fridens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar