9/29/2013

Födelsedag. ..

Jodå, trots att det kanske inte ser ut som det så blir jag faktiskt fortfarande äldre för varje år.. ;)
Idag firade vi min 26:e födelsedag.
Fick ett grattis sms där det stod att jag nu var närmare 30 än 20
men jag tror att jag hoppar över å ser det på det viset. Istället fokuserar jag på meddelandet jag fick på facebook där jag blev kallad för pojk, det lät bättre.

Dagen började med ett stort paket på sängen.
Det var ett par riktigt snygga skor av min sambo.
När dagen hade kommit igång efter frukost och dusch, hämtade vi tårtan.
Ja i år brydde jag mig faktiskt inte om att göra en egen, det lämnades iväg till de som verkligen kan.
Sedan hämtade vi upp min syster och begav oss till min far.
Han fyllde år för en vecka sedan så vi firade även honom idag.
Först fixade vi till lite lunch, en jäkligt smarrig lunch om man får säga det själv.
Knaprig grissida med potatismos och en vindruvssky.

Sedan kom min mor, mormor och farmor, vi drack kaffe, åt tårta, å ja hade det kalasigt helt enkelt.

Största delen utav dagen hade sedan gått när vi väl kom hem igen så det blev en lugn afton hemma.

/Tack för idag.

PS. Igår gjorde vi hemmagjorda kroppkakor, gud vad gott det var.
Recept kommer att läggas upp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar