7/25/2013

Dam -EM...

Hej
Nu är jag tillbaka igen.
Vet inte om jag berättat var exakt det är jag jobbar.
Men jag jobbar på Östergatan, i köket som hänger ihop med Växjös ganska så nya fotbollsarena. Rätt så komiskt med tanke på mitt "stora" intresse för fotboll.

För er som inte är det minsta insatta i fotboll, så har Dam- EM spelats i Växjö.
I två veckors tid nu har det varit fullt upp kring detta evenemang. 
Alla funktionärer och Uefa-anställda skulle ha lunch varje dag, middag dag innan match och matchdag. Spelare och press skulle servas med fika.
Före och under varje match hade restaurangen hand om VIP- gästerna, som åt en sorts plockbuffe.

Så därför har jag nu varit lite frånvarande i bloggandet.

Dessutom har vi renoverat lite hemma, målat i hall och trapp.
Kan ju dock erkänna att det mestadels är min kära sambo som stått för det arbetet, då jag har jobbat.
Men hon har gjort ett väldigt fint jobb.
Kan lägga upp någon bild senare när det är mer färdigt.



Bilder från VIP-buffén:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar